[Geoinquiets Barcelona] GISsabte AR: resum

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sat Feb 26 10:06:26 EST 2011

Un éxit !
Al final érem 7, i hem pogut convertir el Nomenclàtor en una capa de Layar.
Ara queda acabar la feina, qüestió de detalls, i fer públic el resultat.

L'Oscar proporcionarà les credencials per a la BBDD per si cal fer canvis a
les dades, l'Anna redactarà el mini-tutorial tècnic amb els passos que hem
seguit, en Marc redactarà una proposta per a dadesobertes, en Bolo
s'encarregarà de les icones i els colors dels topònims, l'Àlex ens servirà
de guia i resolució de problemes com avui, la Càrol ens ha proporcionat un
sostre i jo m'encarregaré de posar-hi un logo i una descripció.

A tots 6 moltes gràcies pel matí de dissabte tant entretingut i instructiu
que he disfrutat.