[Geoinquiets Barcelona] WFS-T i altres dubtes

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sun Feb 27 17:33:05 EST 2011

Hola ànimes geoinquietes,

pels qui teniu experiència en postgis, mapserver, geoserver, WFS-T,
OpenLayers, etc necesito que m'orienteu una mica sobre quina és la
tecnologia més apropiada per montar un portal web que reculli totes les
xarxes de consum solidari (XCS) de Catalunya i on les funcionalitats que, a
grans trets, s'haurien de satisfer serien (sense ordre de preferencia ni
importància) les següents:

1.- Mostrar la ubicació de les diferents XCS i botigues de productes
ecològics i poder filtrar segons els proveïdors.
2.- Poder donar-se d'alta/baixa, tant proveïdors com nous grups de consum
3.- Poder publicitar fires, mercats, etc
4.- Ubicar els terrenys dels diferents productors (em refeixo a ubicar les
granges, les zones de correu, etc). La majoria es poden visitar i caldria
mostrar com arribar-hi, horaris, dades de contacte, etc.
5.- Poder consultar proveïdors en funció del tipus de producte que ofereix
(làctic, carn, verdura, ...)
6.- altres (si teniu idees aporteu-les sense por :-) )

Alguns dubtes:

(a) L'esquema de la BD ja està fet i per fer la inserció de geometries la
idea és emprar l'estàndard WFS-T, ¿amb Geoserver? ¿alternatives? ¿qué és el
més usual? ¿Coneixeu projectes similars?.

(b) Tinc experiència amb OL però encara no m'he ficat amb geoExt, ¿val la
pena ? opineu.

(c) Si no calgués editar geometria, quina opció tecnológica és la més
adient?

Salut i gràcies en avançada,
Anna.