[Geoinquiets Barcelona] GISsabte AR: resum

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Mon Feb 28 10:38:02 EST 2011

Geo_i,

He fet una sèrie d'averiguacions:

0. Amb en Bolo hem pujat a 150 el radi en que NomenclatorCAT ensenya POIs.
Per tal que si estem a Montserrat poguem identificar el Pedraforca, p.e. Hem
observat llavors que Layar retorna un determinat número màxim de punts.

1. Llavors he trobat: On Android, only the first 90 POIs returned will be
displayed on the client.  On IPhone, this number is 100. En el tema  50 most
relevant POIs (depending on the situation, that's up to you). Per aquest
motiu, haurem de filtrar d'alguna manera les dades. Podem fer Anna, Oscar,
Bolo, Àlex una selecció en funció d'una capa triada per l'usuari mitjansant
unes sagetes?

2.ELSE: pel tema muntanyes potser haurem de fer una capa adicional de nomes
muntanyes. (poca feina i clarificadora si el que vols és identificar cims).

3. Estic acabant de pulir un set d'icones geoinquietes per personificar els
puntets. A veure si demà us els ensenyo, són informals, i decidiu si us
agraden.

4. http://layar.pbworks.com/w/page/30676821/Edit-a-layer

Ja he fet algun beta-show, el NomenclatorCAT agrada, i MOLT!!!

Marc

http://layar.pbworks.com/w/page/7783229/GetPointsOfInterest