[Geoinquiets Barcelona] Propera convocatòria (abril)

Raf Roset rafroset at gmail.com
Mon Feb 28 12:10:38 EST 2011

Bona tarda,

donat que la segona quinzena de març està prou plena de geo-esdeveniments,
haurem d'endarrerir la propera presentació a l'abril.
Si ho tinc ben entès les possibilitats són el 7, el 14 o el 21. Però
lamentablement el dia 7 jo sóc de viatge, i per tant només queden el 14 i el
21 ja que no em vull perdre cap més reunió  =)

Qui dia preferiu: el 14 d'abril o el 21 d'abril ?

I quin tema us sembla que hem de tocar ? Tenim pendent la presentació d'AR
"de veritat", però hi ha d'altres propostes.

Decidim !!