[Geoinquiets Barcelona] Salutacions

Carles Fernandez carles.fernandez at gmail.com
Tue Jan 25 09:33:15 EST 2011

Hola a tothom,

aprofito que en Christian m'ha comentat que la seva vida ha començat a
millorar d'ençà s'ha donat d'alta en aquesta llista, per apuntar-m'hi
jo també. Com a breu introducció, diré que treballo al CTTC
(www.cttc.cat) i em dedico a fer recerca en sistemes de
radionavegació, sobretot en els aspectes relacionats amb el
processament de senyal. Per a qui li interessin aquestes marcianades,
poden consultar els articles a
http://www.cttc.cat/en/home/cfernandez/publications.jsp

Bé, ja ens anirem coneixent.

Salutacions,
Carles

Dr. Carles Fernández Prades

Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC)
Communications Subsystems Area
Address: Parc Mediterrani de la Tecnologia
        Av. Carl Friedrich Gauss, 7
        08860 Castelldefels, Barcelona, Spain.
Phone: +34 936452909    Fax: +34 936452901
http://www.cttc.cat