[Geoinquiets Barcelona] Nomenclator a Realitat Augmentada.

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Thu Jan 27 18:19:16 EST 2011

Geo_i!

Avui ha estat un dia super profitós. En aquest primer any de vida hem
definit ja bona part del que "volem ser quan siguem grans", potser perque ja
ens hem fet una mica grans!! ;D

Ha estat molt bé la jornada de treball sobre la AR. L'Estela i en David ens
han aportat la base i una mica més de ganes (que ja n'hi havia). Gràcies als
dos.

Definitivament deixem com a plan B l'AR del Parc Güell i atacarem primer el
pas del Nomenclator de Catalunya a AR.

Tal com hem parlat ens caldrà:

1. Aspectes legals del fet. Podem usar el nomenclator? amb quines
condicions? Potser seria bo parlar amb en Jordi Graells de
dadesobertes.gencat.cat Això ho puc fer jo mateix, qui m'ajuda?

2. Sobre quina base de programari treballarem?: Layar, Wikitude, Kharma.
Anna, Oscar... qui més pot col·laborar per escollir la millor (o millors)
propostes? ...?

3. Analisi de capes i conceptes a representar. Problemàtiques com el punt
d'inserció, altres... Marc, Raf, ...?

4. Implementació si s'escau en servidor. David? ...qui més? ...?

5. Difusió... ...?

Valguin aquests 5 punts com a primer esbòs. Please afegiu-hi els que cregueu
convenients i si us plau apunteu-vos als grups de treball. Ja sabeu que
tenim data límit!!! ...Anna, té ja nom la nostra data límit!??

Per cert:

KHARMA
https://research.cc.gatech.edu/polaris/

Geoinquiets
Algú_ho_havia_de_dir! Algú_ho_havia_de_fer!