[Geoinquiets Barcelona] [offtopic] eco eines

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Jan 28 03:00:58 EST 2011

Ahir va sortir el tema a la reunió i després de fer una mica de recerca
necessito consell:
- quina és la millor manera de convertir un missatge de correu (gmail) en un
tweet ? *http://twittercounter.com/pages/twittermail#*<http://twittercounter.com/pages/twittermail#>
Això em permetria seguir enviant correus a la llista (queden còpies) que
alhora serien convertits a tweets (es perden) amb poc esforç per part meva.
Arribaria a més gent la informació/activitat de la llista de geoinquiets

- quina és la millor manera de convertir un missatge de correu (gmail) en un
post a wordpress ? http://codex.wordpress.org/Post_to_your_blog_using_email
Això permetria afegir automàticament continguts al blog, que darrerament
està poc actiu, amb ben poc esforç per part meva (i de qualsevol altre que
?)

I per tant els geoinquiets de tot arreu tindrien diverses opcions (choose
your poison, que diuen) per seguir informats: correu tradicional, twitter i
blog (amb o sense rss).

Algú té experiència en aquest tema ?