Re: [Geoinquiets Barcelona] video resum de la reunió del 27

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Fri Jan 28 04:58:20 EST 2011

> per què no vas finalment emprar el ustream?, no se si el qik este fa
> streaming en directe però ahir jo no vaig poder veure res a banda del
> primer vídeo de 7 segons,

Respecte l'streaming en directe, va ser falta de cobertura tant wifi
com 3G en aquell racó.
I sí, la imatge no és gaire significativa, ni l'audio és bo...

La qüestió és que enfocant de cara a la pantalla penso que tampoc
s'hagués llegit el que hi deia.
Coneixeu alguna eina per veure el video junt amb la diapo que s'està
mostrant en cada moment?

La següent sortirà millor. Necessitarem una manera d'autoabastir-nos
d'ample de banda, i canviar la posició de la càmera.

Slt

Oscar.