[Geoinquiets Barcelona] La cara fosca d'alliberar dades

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Sun Jan 30 12:18:37 EST 2011

Interessant article, Adrià. A mi em sembla que ara mateix els pros
d'alliberar dades superen àmpliament les contres: segueixen havent-hi massa
dades que serien molt útils per a la població, tancades a pany i forrellat,
per culpa de pors irracionals.

És possible que com suggereix l'article, algun dia arribem a una infoxicació
tan gran que ens impedeixi qualsevol anàlisi profund. Però em sembla que
(com a mínim aquí) falta molt i molt, veig força lluny que ens haguem de
posar tots a demanar a les administracions que si us plau tanquin les dades,
i organitzar un 'desafío cierradatos' per premiar l'administració que amaga
millor les dades obtingudes amb diners públics ;-)

Més sobre la infoxicació:
http://www.elpais.com/articulo/portada/mundo/distraido/elpepuculbab/20110129elpbabpor_3/Tes

El 30 de gener de 2011 12:18, Adrià Mercader <amercader.dev at gmail.com> ha
escrit: