[Geoinquiets Barcelona] mides relatives, grans quantitats

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Fri Jul 1 02:00:50 EDT 2011

Geo_i,

Abans de començar amb la tasca... Algú coneix ja l'existència d'algun
"mapamatic" que ho faci? No sé perquè però potser algú ja ho ha fet.

Llavors podem valorar cost horari de fer un "mapamatic" ho quedar-nos en un
document poster.

Marc

http://la-cupula-del-trueno.blogspot.com/2011/06/dinero-dinero-y-mas-dinero-un-grafico.html