[Geoinquiets Barcelona] Generar Thiessen-Poligons (vector) en batch-mode

Matthias Wozel mwozel at yahoo.es
Thu Jun 30 06:49:50 EDT 2011

Jo vinc, però com sempre una mica tard...

Oscar , gracies per la info però com dius tu  "el infierno está en los detalles"
!!!
JTS treballa no més amb el format XML, que de entrada no es problema, però no he
vist cap batch modus (per lotes)...
Sextante que si pot fer-ho per lotes, però el resultat son Voronoi-Polígons en
Raster-Format i de moment em dona errors
per tant segueixo buscant, descobrint i aprenent...

Fins aviat

Matthias

________________________________
Today's Topics:

   1. Re: Generar Thiessen-Pol?gons en batch-mode (Oscar Fonts)

Voronoi en JTS 1.11 [1] ergo Sextante [2] ergo gvSIG et al [3].

Pero desconozco los detalles. (Y el infierno está en los detalles. Whoahahah).

Oscar.

[1]
http://lin-ear-th-inking.blogspot.com/2009/05/voronoi-diagrams-in-jts-111.html
[2] http://sextantegis.blogspot.com/2010/12/nuevos-algoritmos-i.html