[Geoinquiets Barcelona] Resposta de dadesobertes.gencat.cat

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Tue Mar 1 16:24:43 EST 2011

Rellegint el missatge que vàrem entrar a dadesobertes penso que ho hem fet
amb la màxima cura i respecte als drets.

Desconec si s'han adreçat a l'ICC amb una proposta concreta o bé s'han
limitat a reenviar el missatge. Si s'han adreçat a l'ICC per preguntar
quines són les condicions d'ús de la descàrrega via la seva pàgina web ho
veig bé, però personalment jo no crec que sigui un tema ICC. Crec que
s'equivoquen des de dadesobertes. És un tema amb copyright Generalitat i per
tant...

En tot cas la reflexió és necessària: en el cas que les dades no siguin
reutilitzables amb proposits no comercials per a que es pengen a la web? no
té especial sentit en el cas del Nomenclàtor que es faci la màxima difusió
d'aquest de cara a extendre l'ús de la toponímia oficial?

En tot cas si llegiu el DOGC on es publica l'acord de govern d'aprovació del
Nomenclatror (DOGC 5355) podreu llegir en el seu acord 1:

ACUERDA:
1 Aprobar el corpus toponímico de competencia de la Generalidad y dar
publicidad al de competencia local, de acuerdo con el artículo 18.3 de la
Ley 1/1998,
de 7 de enero, de política lingüística, a fin de que sirva de referencia
para la edición
de cartografía, rotulación, guías de viaje y otros productos informativos.

...crec que l'AR és a l'hora "cartografía, rotulación, guías de viaje y
otros productos informativos"!!!

Marc