[Geoinquiets Barcelona] editor de mapes

Ruiz Almar, Ernest ERuiz at amb.cat
Wed Mar 2 05:01:49 EST 2011

Ep! Bones.
Queixar-se de que el coneixement o les eines estiguin cada cop més a l'abast de la gent (i.e. "tothom pot fer mapes") és negar la realitat.

No ens queixem. Només reflexionem. Sobre la "realitat" del que passa. I estic d'acord en que és bo que passi , però potser convindria que féssim molts daus de brou i expliquéssim com fer algunes coses per millorar entre tots el que fem, no?

però potser és que aquesta qualitat no és necessària.

Suposo que et refereixes a que hi ha diferents necessitats i nivells de complexitat per a fer un mapa (o qualsevol cosa) i això és del tot cert. Jo faig un nyapos de treball que pa que.
Però em "preocupa" (em suggereix pensaments contraposats) que al final la qualitat desaparegui. Cosa que ja passa en molts altres camps (tornem a l'exemple del periodisme?). t

o "el públic" no coneix les alternatives.
Daus de brou i proselitisme educador

És feina dels cartògrafs / professionals geo vendre un producte de més qualitat i crear-ne una demanda. Els mapes d'usar i llençar fets amb Google Maps amb eines per a les "masses" no són el mateix que un mapa / servei web professional creat amb gvSIG/QGIS/ArcGIS.
El que passa és que la temptació de confondre "un producte de més qualitat" amb "mapes d'usar i llençar" és molt present.

Venga, ho deixo estar. Em repeteixo....
E.

La informació inclosa en aquest correu electrònic és CONFIDENCIAL, i és per a ús exclusiu del destinatari. Si vostè llegeix aquest missatge i no n'és el destinatari, li informem que està totalment prohibida la divulgació, distribució o reproducció d'aquesta comunicació, i li demanem que ens ho notifiqui i ens retorni aquest missatge, i a més que l'esborri. Gràcies.

Abans d'imprimir aquest e-mail pensi en el medi ambient.

La información incluida en este correo electrónico es CONFIDENCIAL, siendo para uso exclusivo del destinatario. Si Vd. lee este mensaje y no es el destinatario, le informamos de que está totalmente prohibida la divulgación, distribución o reproducción de este comunicado y le agradeceríamos lo notificara y lo devolviera a la dirección arriba indicada, borrando el mensaje original. Gracias.

Antes de imprimir este e-mail piense en el medio ambiente.

This email and the information within are CONFIDENTIAL and it is intended exclusively for the addressee. If this message has been received in error, you are not entitled to use, disclose, distribute copy or rely on this email in any way. Please notify us immediately by email and delete it from your system.

Please consider the environment before printing this email.