[Geoinquiets Barcelona] Resposta de dadesobertes.gencat.cat

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Wed Mar 2 11:00:37 EST 2011

Geo_i!

Oscar: Genial!!! ...ostres no se si seré capaç de fer 50 icones, però m'ho
miro (potser haurem de fer un GISsabte per fer un pack d'icones CCby!

Bolo: és cert que els trens pasen. A mi no m'espanta tant que farà l'ICC
dins aquest món que corre tant, com que farem si no correm amb el món!

Àlex: fins on jo sé sí hi ha bona part de la toponimia catalana revisada, no
sé però els extrems. Ho haurem de mirar, no m'agradaria difondre dades sense
toponimia correcta. Sabeu que aquestes coses es solidifiquen i costen de
canviar.

Anna: derrota?! ...no, però les meves ganes de fer coses amb dades obertes
van dirigides, com tu dius, a la idea de que això genera coneixement social
(daus de brou!) i per tant millora social. No tinc cap ganes de ser
epicentre de guerres esterils. Serà avui o demà, però les dades de
l'administració seran obertes, o no seran! les bypassarà el google de turno
o el poder de la gent (OSM p.e.).

PERSONALMENT crec que , ja què des de dadesobertes.gencat.cat han fet el
tràmit (per mi en la direcció equivocada) hem de esperar al que ells ens
reportin. Mentre, tenim el nomenclàtor IGN (i dotzenes! d'idees per fer).
Serà dur, potser, haver d'afirmar, finalment, que els de Madrid tenen les
idees més clares? ;D ...sempre ens quedarà el Barça!

Vaig a l'article, que no me'l deixeu acabar!

Me