[Geoinquiets Barcelona] Publicació KML

diana cogolludo dianacogolludo at hotmail.com
Wed Mar 2 11:36:04 EST 2011

Hola!!

Abans de res em presento, sóc la Diana una autèntica novatilla en el món
 del SIG! Necessito la vostra ajuda!!Porto ja uns quants dies intentant
carregar un arxiu KML al Google Earth, el problema que tinc és que peta,
 he llegit per foros que han arribat a carregar arxius amb 50.000
marcadors...però el meu té més de  300.000 entrades.... :$ No sé si
vosaltres coneixeu cap truquillo o esteu més familiaritzats amb els KML
que jo!!

Moltes gràcies!!

pd: A veure si puc assistir a la pròxima GeoReunió!!quants més siguem més riurem!! ;)
Perdó per la dupilcitat del mail..ara ho he fet bé....(crec)