[Geoinquiets Barcelona] Resposta de dadesobertes.gencat.cat

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Wed Mar 2 17:41:19 EST 2011

A l'enemic ni aigua....

Els vaig demanar d'usar-lo per OSM així que el van publicar i encara
espero resposta... Vosaltres heu tingut més sort que jo. A mi no m'han
dit ni que ho passaran al ICC.

Salut!

On 03/02/2011 11:09 PM, Raf Roset wrote:
> Tornem a ser reactius: com que no tenim les dades Nomenclátor
> Generalitat agafem les IGN i que es fotin.
> Potser podriem donar una setmana de confiança a l'Administració
> (potser millor 15 dies) i esperar a veure quina és la resposta.
>
> I si fos negativa insistir encara un cop més abans de llençar-ho tot
> per la borda. O això o canviar-nos de nom a Geoinquietos....
>
> Raf (certament desanimat)

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

###############################
Organising Committee
State Of The Map 2010
http://www.stateofthemap.org/
http://www.openstreetmap.org/
###############################

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu