[Geoinquiets Barcelona] Nomenclàtor ICC

David Nogué dnogue at planol.info
Fri Mar 4 04:31:55 EST 2011

L'altre dia, en una conversa entre "entesos", va sortir el tema del
Nomenclàtor ICC.

Bé, el vaig treure jo per a veure què em dèien els "entesos".

Pel què sembla, l'escull que impedeix obrir el Nomenclàtor és d'ordre legal.

Ja sabeu, d'aquella època en la que tot anava en paper, amb segell de cera.

Hi ha algun tema de drets sobre la propietat intel.lectual del Nomenclàtor.

Un dels "entesos" dèia que la propietat del Nomenclàtor era de Teleatlas.

Un altre dèia que la propietat era dels Ajuntaments.

O sigui, que ningú no sabia amb exactitud de qui era i, per tant, qui
n'impedia la publicació.

En qualsevol cas, tots dos "entesos" coincidien en que l' ICC no tenia
potestat per a obrir-ne les dades.

Sí, jo també vaig flipar, és kafkià.

--
David Nogué