[Geoinquiets Barcelona] mapes i metereologia Open Data

pere roca ristol peroc79 at gmail.com
Wed Mar 16 06:00:26 EDT 2011

hola,

Una de mapes metereològics:
http://weatherspark.com/#graphs;a=Spain/Barcelona

Sóc en Pere Roca (vaig venir a fer una xerrada a Geoinquiets ja fa temps),
fa temps que no ens veiem, espero que tots estigueu bé.

Volia aprofitar per comunicar-vos que fa un temps que jo i l'Antonio
Santiago (també "geoinquiet") estem treballant en crear una aplicació web
per mostrar les dades que les més de 250 estacions metereològiques de
l'AEMET (Asoc. Española de Metereologia) actualitzen cada 10 minuts a la
seva FTP: temperatures, pluviometria, pressió...

Serà una aplicació molt més senzilla de la que us he ensenyat abans; podeu
veure uns videos orientatius de lo que més o menys serà als seguents links:

-Gràfiques: http://www.screencast.com/t/ZENyNsEY

-Interacció gràfiques-mapes: http://www.screencast.com/t/CBsDPB1xuL

Jo m'he encarregat de la part més visual (jQuery, PHP, Google Maps) i
l'Antonio de la descàrrega de CSVs i generació de JSONs usant Java

No només volem mostrar lo que es pot fer amb dades obertes sino també
promocionar-nos com a professionals; si algú coneix algú que li pogués
interessar la aplicació (o nosaltres com a programadors) doncs feu-ho
córrer!

Si algú vol aportar-hi suggerències, codi, algun servidor... també serà
benvingut!

salut,

Pere