Re: [Geoinquiets Barcelona] Datums per a un no cartògraf: com converteixo

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Fri Mar 18 13:56:53 EDT 2011

se m'ha oblidat una cosa... only FOSS please.

Gràcies de 9!

--
Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu