[Geoinquiets Barcelona] Nomenclator IGN Google Maps i observacions sobre la seva fiabilitat

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Mar 18 15:24:10 EDT 2011

1. Bug or feature ? XD  Jo m'inclino a pensar que és la "marca Aranzadi" [1]
de treball, com es fa també a altres institucions...

3. L'altre dia casualment parlavem exactament d'això: com s'arriben a veure
els límits dels fulls per la diferent densitat de toponimia, i la diferència
nord sud que potser vingui del fet que muntanya i pla tenen diferències
evidents en la quantitat d'accidents geogràfics.
Però també pot haver-hi una component humana: el geògraf que a cada zona
s'encarregava amb més o menys encert i dedicació al treball de camp  =)

[1] http://www.onnet.es/01007005.htm

Raf