Re: [Geoinquiets Barcelona] día de la interoperabilidad, ¿publicar datos sin licencia es la solución?

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Fri Mar 18 15:35:05 EDT 2011

A la UB tenim l'Ignasi Labastida, que és expert en propietat intelectual i el que porta Creative Commons a l'estat (a banda de ser físic). No sé si voldria venir a veure'ns ja que és un home ocupat, ni si sap com va el tema de les dades obertes, però és molt amé i aclaridor.

http://www.google.es/search?q=ignasi+labastida

Jo el conec molt de resquitllada (em va donar un parell de sessions sobre el tema) però li podria preguntar si ho voleu.

Àlex