Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Tue Mar 22 12:26:56 EDT 2011

Marc,

Molt bona feina amb les icones. Són molt estètiques. Per fer-hi alguna
crítica, diria que alguna no s'acaba d'entendre prou bé, degut a la gran
quantitat que n'has fet. Inclús de vegades, fer servir la mateixa icona per
diversos grups, o simbolitzar per grup i prou. En veure-ho pel Layar, tenir
moltes icones diferents de vegades no fa massa servei. Els subgrups estan
molt desigualment repartits, pel que només em centraria en fer realment molt
senzilles algunes que tenen una densitat alta.
- 'parajes' agrupa el 70% (!!!) dels topònims. Jo hi posaria quelcom més
entenedor
- 'rios, arroyos, barrancos' un 10% els d'ultima categoria. A mi la icona
m'agrada, potser la podries fer servir per tots els subgrups de 'ríos, etc'
de qualsevol categoria?
- 'entidades singulares' el 3%
- 'montañas y picos restantes' i 'collados y puertos' l'1%

És només la meva opinió. Si tenim un moment estaria bé provar l'aplicació
entre els que siguem per Girona?

Salut,
Martí

El 22 de març de 2011 8:22, <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: