Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Tue Mar 22 12:49:56 EDT 2011

Jo em referia a provar l'aplicatiu, encara que no tingui les icones
definitives. Jo les vegades que l'he provat 'a cegues' (realment provant de
que em digués què tinc al davant) no m'ha acabat de resultar útil. Em sembla
que una mica de betatesting colectiu no ens aniria malament.

El 22 de març de 2011 17:38, Oscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com> ha escrit: