Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació Geoinquiets Jornadas SIG Libre

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Mar 28 06:26:37 EDT 2011

Molt bona feina Oscar ! Has explicat la essència del que s'està fent d'una
manera molt clara. A mi també m'hauria agradat molt poder assitir.

De fet, m'ha agradat especialment la diapo resum de les ponències que s'han
fet. El bloc de geoinquiets ja està muntat però no sé si costaria gaire
possar com a pàgina d'entrada una taula/llistat resum de les activitats que
s'han fet amb enllaços a les entrades que ja tenim ara ... bé és una idea.

M'agrada la idea del geoportal de dades lliures: què es faria com a un
apartat dins del bloc? En aquest cas, de la mateixa manera manera es podria
fer un apartat per a manuals, materials didàctics, ... propis o d'altres ...

Anna.