Re: [Geoinquiets Barcelona] Més sobre geomàtica per a un no geomàtic o MULTIPOLYGON el gran desconegut dins OSM

Elena Sauleda elena.sauleda at gmail.com
Mon Mar 28 15:33:35 EDT 2011

Hola,

En qualsevol gis de sobretaula hi ha d'haver una funció que "explota" els
multipolygons en poligons individuals. De manera que a la taula d'atributs
et quedarien com elements simples --> un resgistre = poligon.
Fins i tot podries afegir un nou camp a la taula d'atributs abans d'explotar
els multi, enumerant-los seqüencialment, de manera que a l'explotar-los, els
polígons que eren un multipoligon conservin el numero de l'original i veure
quins estaven relacionats.

No sé si et servirà d'alguna cosa...

Sort!

El 28 de març de 2011 21:23, Jaume Figueras i Jové
<jaume.figueras at upc.edu>ha escrit:

Elena Sauleda
elena.sauleda at gmail.com