Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Wed Mar 30 18:20:31 EDT 2011

Geo_i,

1. Acabo de compartir amb drets d'edició la V.1 del Makingoff del
nomenclàtor IGN per tal que quedin recollits els treballs. PLEASE feu les
vostres aportacions i esmenes.

2. En quant a la capa muntanyes test:

Range 5km: 12 resultats
Range 10km: 45 resultats
Range més de 20km: 60 resultats

Crec que finalment haurem d'afegir a les dades del nomenclàtor informació
pròpia dels coms més rellevants de Catalunya i categoritzar en funció de la
distància al punt de l'usuari, però també en funció de la categoria.

És clar que caldrà un set d'icones muntanyeres que simbolitzi la
clasificació final (doneu-les per fetes).

Bona nit.

Marc