Re: [Geoinquiets Barcelona] És OSM una alternativa real a Google Maps?

Adrià Mercader amercader.dev at gmail.com
Mon May 23 12:36:00 EDT 2011

Sempre arribo tard i sembla que està tot dit:
El problema no és trobar una llibreria com a substitut de Gmaps (Per
cert, l'última versió estable d'OpenLayers (2.11) té suport per a
dispositius mòbils), sinó les dades de sota.
Pel que fa a la imatge de satèl·lit jo fa temps que preferixo les de
Bing, perqué s'hi pot accedir directament sense haver de passar per la
seva API. I pel que fa al mapa, sempre he pensat que amb els anys que
fa que va OSM, si cada persona que s'ha queixat de que està incomplet
hagués dedicat 10 minuts a completar-lo, ara mateix tindria fins i tot
les papereres!
Bromes a part, caldria veure l'efecte que tindria en el mapa si una
empresa interesada invertís X hores d'alguns dels seus programadors en
millorar-lo (p.ex important el Cadastre), cosa que ara mateix depén
del temps lliure i entusiasme dels voluntaris.

Adrià Mercader