[Geoinquiets Barcelona] llista de ponents i temes

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Tue Nov 22 18:24:49 EST 2011

Hola,

referent al tema de sanitat, m'he possat en contacte amb la Sra Glòria
Jodar que m'ha confirmat el que ja sospitàvem/sabíem: hi ha un departament
TIC-Salut a la Generalitat.
http://www.gencat.cat/salut/ticsalut/

Com és lògic ens redreça a aquest departament i ens recomana les següents
persones que coneix personalment i a les que podem comentar que anem de
part d'ella:

1.- Sr. Josep Mañach i Serra, Director del departament TICsalut
2.- Sr. Joan Guanyabens i Calvet, Vocal. Departament de Salut (Conseller).
3.- Sr. Marc de San Pedro, Àrea d’Innovació i Comunicació

Els càrrecs els he consultat al següent enllaç:
 http://www.gencat.cat/salut/ticsalut/html/ca/dir1738/doc16061.html

Deures fets !!!
Salut.

El 18 de novembre de 2011 11:39, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: