[Geoinquiets Barcelona] Aquest dijous verkami

Sergi Gumà sguma at mapista.com
Fri Nov 25 02:48:53 EST 2011

Bon dia,
responc per donar resposta a la pregunta d'en Raf, però pels mail enviats
ja es veu que se segueix apostant pel dijous.
En el meu cas, per organització familiar, el dijous no em va bé (si no hi
ha un conjunt de coincidències com va passar a la trobada del setembre que
vaig poder venir).
Per part meva proposaria el dimecres però, si no pot ser, cap problema.

Salut!

Sergi