[Geoinquiets Barcelona] crowdsourcing definition from Financial Times Lexicon

David Nogué dnogue at planol.info
Mon Oct 3 15:45:53 EDT 2011

bé, cal veure un per un cada aplicatiu que fa servir el crowdsourcing:

agafar dades meves aportades gratuïtament + vendre-les sense el meu
consentiment = abús del crowdsourcing

donar-me un servei útil i gratuït a on puc compartir informació útil amb
la d'altres usuaris + publicitat per accés per a qui munta l'aplicatiu =
collonutsourcing

David Nogué