Re: [Geoinquiets Barcelona] Resumen reunión 6 de octubre.

Estela Llorente López estela.llorente at gmail.com
Mon Oct 10 05:55:35 EDT 2011

Hola a tots,
Volia escriure amb temps, però veig que s'em passa el temps i no faig res.
Així que dues cosetes:

1) Estic intentant convencer a Indra a veure si voldrien fer una xerrada
sobre crowd sourcing des del punt de vista empresarial..si us sembla bé

2) Se'm han acudit dues idees de crowdsourcing:
-Des de part d'exemple d'empresa, a Leroy Merlin, com a altres llocs, hi ha
un exemple diari de Crowsourcing (no per internet si no en "real" que és que
les caixeres demanen el codi postal als clients quan han fet la compra.
Aquesta dada pot servir per fer estadístiques de població i moviments/per
dies de la setmana. Tinc una amiga que treballa a dins i potser podriem
intentar fer una xerrada o extreure info de quina utilitat li donen...
- Un'altre cas que he pensat és les col·lectes de la tele que fan com les
maratons de TV3 o el concursos interactius..No se si quadra o no...(s'ha
d'acabar de quadrar)

Què us sembla?

Estela Llorente López
tf:656231842