Re: [Geoinquiets Barcelona] En referència al Nomenclàtor de Catalunya. Geoinquiets.

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Sun Oct 23 15:20:35 EDT 2011

Hola geoinquiets,

He estat jugant amb el nomenclàtor de l'ICC i Layar, i el mateix problema de
sempre per al propòsit de que l'aplicació 'ensenyi les muntanyes que estàs
veient': massa densitat toponímica. Encara que només mostri la categoria
'cims' (total 5000 topònims, màxim filtratge que puc fer), en 10 kms al
voltant de casa meva (Barcelona) es mostren 42 resultats (crec que és massa,
costa de trobar el Tibidabo). Però, en fi, força millor que amb les proves
que vaig fer amb l'IGN. Si us fa gràcia provar-ho des del vostre smartphone,
la capa es troba on sempre (logar-se a Layar, My layers, Test ...).

Com a última prova, miraré d'incorporar la informació dels 100 cims més
emblemàtics de l'ICC, que em sembla que podria ser útil (tot i que aquest
cop, amb massa poca densitat pel que necessitem). Suposo que la capa deu ser
pública. Ah, i s'accepten suggerències ...

Salut,
Martí

PD: no feu cas de la simbologia, és només una prova

El 1 de setembre de 2011 16:49, Martí Pericay <marti.pericay at gmail.com> ha
escrit: