Re: [Geoinquiets Barcelona] Temes i títols per al congrés, s'esperen aportacions

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sun Oct 23 17:56:14 EDT 2011

Jo també estic d'acord amb el plantejament d'Alejandra i m'agrada molt la
seva proposta de títol que podem considerar com a número (21) dins la
llista.
Dintre de la llista també m'agrada la proposta (18) Models col·laboratius
per sortir de la crisi.

Salut,
Anna.

El 23 d’octubre de 2011 8:56, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: