Re: [Geoinquiets Barcelona] En referència al Nomenclàtor de Catalunya. Geoinquiets.

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Tue Oct 25 05:58:27 EDT 2011

Son dos temes diferents:
1) publicació del Nomenclàtor (capa Layar Nomenclàtor CAT (nomenclator) )
2) proves per visualitzar muntanyes (capa Layar Muntanyes ICC (muntanyesicc)
)

Sobre el primer, crec que només queden 3 'flecos':
- simbologia: Marc?
- depuració de topònims (Ex: canviar "Olivella, Ca n'" per "Ca n'Olivella"):
crec que ho feia l'Anna? Crec que està acabada la feina.
- passar de MySQL a PostGIS: no és imprescindible, però donarà millor
rendiment. Potser no val la pena? Què et sembla Oscar?

Sobre el segon, jo (i qui vulgui) m'hi barallaré una mica més, no val la
pena publicar-ho si no és útil pels excursionistes.

Salut,
Martí

El 24 d’octubre de 2011 16:08, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: