[Geoinquiets Barcelona] bombers a Barcelona

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sat Oct 29 16:10:45 EDT 2011

Raf,

Molt bona feina. Certament l'analisi hauria de ser amb més coneixement de
causa.... ...pero aixo obre una reflexio interessant: no sera enriquidor
pels habitants de bcn coneixer realment quin temps teoric haurien d'esperar
en cas de cremar les seves cases? ...no hauria de ser des dels prpois
bombers q es donés aquesta informació? ...obrir on son els parcs de bombers
ja és molt, però potser cal també la informacio deribada q comllementa
reslment aquesta info.

Molt bon push! ...ho retwitejo...

Marc