[Geoinquiets Barcelona] bombers a Barcelona

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sat Oct 29 17:47:28 EDT 2011

La meva sincera enhorabona Raf !!!
Has demostrat que ''andando se hace el camino'' ... tot un exemple, gràcies.

Tal com heu comentat una imatge val més que mil paraules i sobre tot és una
eina poderosa (si es vol tenir en compte) per fonamentar decisions de gran
calatje com són les retallades que s'estan fent als serveis públics.

Totalment d'acord amb en Marc que les retallades es farien igual però amb
resultats com els Raf mostra minimitzirien el seu impacte en la població
... i això ho agraïriem tots.

Anna.

El 29 d’octubre de 2011 22:49, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: