[Geoinquiets Barcelona] Mapbox

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Sun Oct 30 08:29:39 EDT 2011

Interessant això del virtualbox, a veure com rendeix, perquè els emuladors normalment carraquegen una mica.

Fins ara normalment obria linux des d'un llapis USB, però me'l vaig deixar a Barcelona i no he tingut temps/ganes de tornar a fer l'operció.

Però si dius que val la pena m'hi poso de seguida!

Gràcies!

Alex