[Geoinquiets Barcelona] Feina i experiència

elisenda montaner elisenda.montaner at gmail.com
Sun Apr 8 12:08:02 EDT 2012

Hola geoinquiets!

Molt interessant l’oferta de les Galàpados, a mi també m’agradaria.

Puc entendre, perfectament, que una empresa no se la vulgui jugar
contractant a una persona inexperta i més encara en època de crisi. Però
quina alternativa tenim?. Les poques ofertes en GIS que hi ha actualment,
demanen un cert nivell d’experiència. I doncs? Que hem de fer?. Sento veus
que diuen que hem de marxar a l’extranger. I jo em pregunto: es que potser
les empreses de fora no demanen experiència?.

És un peix que es mossega la cua i sembla no haver-hi una solució.O potser,
la solució seria treballar de voluntari donant suport a algún projecte
d’alguna empresa o organització? Existeix la figura de voluntari GIS a
Barcelona? Seria l’única via per començar a agafar experiència, no?. Alguna
altra solució?
Salutacions
--
Elisenda Montaner