[Geoinquiets Barcelona] Busco ortofotos de Brasil

David Nogué dnogue.planol.info at gmail.com
Thu Dec 13 07:22:17 PST 2012

Jo t'anava a suggerir l' INPE o, per a ortofotos de São Paulo, l'
EMPLASA (http://www.emplasa.sp.gov.br/emplasa/) però aquestes darreres
són de pagament.

la veritat és que el tema de cartografia alliberada, al Brasil, està fatal.

l'administració pública ho subcontracta tot a privats, que després posen
unes condicions molt restrictives d'ús.

difícilment trobaràs res millor que el Google Earth / Maps :(

David Nogué