[Geoinquiets Barcelona] lectura lleugera

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sat Dec 22 09:59:53 PST 2012

Del mateix Stephenson també està molt bé La era del diamante: manual
ilustrado para jovencitas.

I en un registre similar, ambientada en un Bangkok futur, La chica mecánica
de Paolo Bacigalupi també està molt bé.

Raf

El 22 de desembre de 2012 12:03, Jorge Gaspar Sanz Salinas
<jsanz at osgeo.org>ha escrit: