[Geoinquiets Barcelona] descàrrega informació transport

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Feb 27 12:07:51 EST 2012

OK. Ja em posaré en contacte per que alliberin aquesta informació i la
puguem fer servir a OSM. Però el tècnic que ho faria en un moment i ho
considera una iniciativa genial, topa amb el polític.

Però és que després de bastantes negatives... la veritat se't passen les
ganes d'anar demanant 'permís' per usar el que és teu.

Moda recent... el que hauria de ser una obligació de l'administració? No
recordo si va ser en aquesta llista que es va comentar, però a la genial
sèrie "Si Ministre", ja se'n parlava, que farà? 25 anys?

Salut!