[Geoinquiets Barcelona] fotografia aèria lowcost

Carles Baiges Camprubí carlesbaiges at gmail.com
Fri Jun 29 11:52:11 PDT 2012

Em sembla interessant!

Sabeu preus per això?

Jo vaig fer fa poc un taller de fotos aèrees lowcost amb una non-profit
americana que es diu Public Laboratory.

Ells ho feien amb cometes (cost 0, però jo sóc nefast amb això) o amb
globus d'heli, que sortia a uns 45$ cada dia de vol en heli (no sé a quan
va aquí).

Us deixo la experiència i més info aquí:
http://www.ruador.net/2012/04/sacando-ortofotos-con-un-globo-low-costs-con-public-laboratory/
(sembla que publiciti el meu blog, però justament el vaig crear per
difondre aquest tipus de coses)

Fa temps que tinc en ment montar aquí una experiència similar però com
sempre... falten hores!!

Carles

El 29 de juny de 2012 20:30, Raf Roset <rafroset a gmail.com> ha escrit: