[Geoinquiets Barcelona] SIGTE i OSMero

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Fri Mar 30 14:17:26 EDT 2012

> Bones!

davant de tot, gràcies a tu Lluís i a tot l'equip del SIGTE...jornades així
fan recuperar la il·lusió per treballar amb SIG ...

Respecte el finde OSMero...jo tenia ganes de proposar-vos editar l'espai
del Parc Agrari que a OSM és superpobre (encara que molts arquitectes
defineixin l'espai agrari com espai lliure, és molt més que això!) i si us
sembla bé es podria tenir una carto millor que l'ICC, que a més podria
relacionar-se amb una acció contra l'Eurovegas... podeu veure alguna imatge
interessant del que suposaria l'Eurovegas a:

http://grupdagroecologia.blogspot.com.es/
https://www.facebook.com/grupdagroecologia

L'únic problema per la meva part és que tant l'últim cap de setmana
d'abril, com el de primer de maig, estarem a València fent el curs de
Postgis 2...així que si es pot endarrerir, m'apunto jo i la Marina també!!
http://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/cursos/bases-de-datos-espaciales--postgis-2_idiomaes-menuupvtrue-cid30142.html

Saluts,

Cristhian

PD: Això de pagar els peatges per GPS...vaig tenir la brillant i impopular
idea de controlar la velocitat dels cotxes...la quantitat de calers que
faria l'administració!!! ;P