[Geoinquiets Barcelona] Datos de estudiantes para OSM.

Wladimir Szczerban bolosig at gmail.com
Thu May 3 03:06:10 EDT 2012

Hola a todos,

Despues de la reunion del jeuves le he escrito a Vinyoli para preguntarle
si podemos utilizar los datos generados por los estudiantes en OSM o lo que
sea, ahora hay que buscar la mejor forma de incluir estos datos en OSM
(creo que deberíamos definir un tag para los change set), cuando tengamos
definido esto un poco yo pondré una entrada en el blog para darle un poco
de difusión.

Aquí su respuesta.

*Què tal Wladimir !
en primer lloc, vull fer referència a la trobada de l'altre dia i
manifestar el meu reconeixement a iniciatives com les que teniu des de
geoinquiets. si no fos per l'impediment ( i poques ganes d'agafar el cotxe
o el tren) que suposa el desplaçament, seria un asidu a les trobades de
geoinquiets. Després del meu rollo, vaig pensar que l'interès més específic
era el que havia realitzat amb els alumnes més que no pas tota la
perspectiva que hi vaig voler donar a la situació real de la geografia a
l'ensenyament ...... en tot cas me'n vaig adonar massa tard.

Efectivament, la informació no està subjecte a drets d'autor.* *

Qualsevol de les dues opcions que em planteges la dono per vàlida, escull
la que creguis més operativa. Pot ser un link al meu google site ( és la
que millor e spot adaptar ja que si mai decideixo marxar d'aquest institut
i anar a un altre, les possibles contribucions futures haurien de figurar
amb un altre tag..... no sé ... ja dic que tu mateix, amb tota confiança.* *

Salut * *

Joan Vinyoli*

--
Saludos,