Re: [Geoinquiets Barcelona] sessió de maig: taller pràctic

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Wed May 9 14:57:57 EDT 2012

El 4 de maig de 2012 7:30, Raf Roset <rafrosetagmail.com> ha escrit:

> Estem valorant la possibilitat que algú de la Cartoteca de l'ICC vingui a
> explicar el projecte de georeferenciació de mapes antics per crowdsourcing
> que inauguren el dia 24 de maig pel matí.
> I voldriem que fos un taller més que no pas una xerrada, i que cadascú
> pogués venir amb el seu portàtil i provar el que s'ha desenvolupat i
> contribuïr amb un o dos mapes georeferenciats.
>
> Però abans de decidir-ho ens caldria tenir resposta a aquestes tres
> preguntes:
> 1) Vindries amb el teu portàtil a un taller de georeferenciació de mapes
> [...]
*SI*

> 2) Segons la gent que s'apunti ens caldrà un local que ara no tenim. Qui
> ens podria cedir un local amb wifi i taules i cadires per aquest taller ?

*Qualsevol centre amb cafeteria i amb BCN WIFI [1]??? *

3) Prefereixes que comencem a les 7 de la tarda enlloc de l'hora habitual
> de les 6 de la tarda?

*M'és igual... Ambdos horaris em van bé.
*

*[1] http://www.bcn.cat/barcelonawifi/ca/welcome.html*

> gràcies

*     Assumpció Termens