Re: [Geoinquiets Barcelona] OSM Parc Agrari: logística

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Sun May 13 14:06:45 EDT 2012

2012/5/11 Cristhian Pin Pérez <cpinperezagmail.com>:
> Bones companys/es!
>
> gràcies per la vostra aportació...aquesta setmana vaig de cul...
>
> Em sembla perfecte la proposta...durant la setmana que ve podem anar lligant
> temes de dinars i així...
>
> Respecte a la/les zona/es per cartografiar...depèn del que volguem...viaris,
> canals, arbrat, masies, coberts, camps, ponts, senyals, torres
> d'electricitat, àrees de picnic...
>
> Jo podria agafar algun cotxe del Parc que caben 7 persones...més la
> furgoneta cabríem 7 persones més...
>
> Al Parc tenim un parell de GPS...
>
> Continuem parlant!

> [...]

Be xiquets, parlant de logística, més concretament *la meua* logística... :-)

Ja tinc els billets de tren aixina que el proper cap de setmana la
passaré en vosatros ara em toca trobar-ne un incaut que em deixe fer
"sofa-landing".

Jo portaré ordinador portàtil, smartphone, GPS, gorra, llibreta,
càmera de fotos i si fa falta fins i tot el jupetí oficial d'OSM. A
banda d'això no tinc molt més que aportar per a a la coordinació
prèvia però si us ocorre algo digueu-m'ho.

Una cossa que voldria comentar de la mapping i que NO em va agradar de
l'última. Estaria molt bé que a banda del Cristhian hi aconseguirem
que hi anara gent de la zona. Es a dir, jo veig una mapping party com
un esdeveniment social més que res que serveix per difondre OSM a la
gent de la zona per tal de que ells continuïn la feina que es comença
o millora el dia de la mapping, per que si no es queda un poquet tort
per a mi. A Gata de Gorgos mos ho vam passar molt bé, però no hi havía
gent del poble a la activitat i per tant no crec que hajam tingut
molta repercusió en el mapa de Gata a futur. No sé Cristhian com o
veus tú aixó.

Ens veiem!!

--
Jorge Sanz