Re: [Geoinquiets Barcelona] OSM Parc Agrari: logística

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Mon May 14 03:41:59 EDT 2012

2012/5/14 Anna Muñoz <a.munyoz.bagmail.com>:
> Hola Jorge,
>
> genial que finalment puguis venir.
>
> A quina hora arribes divendres? Jo tinc un compromis a les 17:00 pero segons
> a quina hora arribis podriem passar a buscar-te.
>
> A casa meva tens un llit disponible. L'únic inconvenient són les criatures
> (una nena de 4 anys i un nen que tot just ha fet un any) que encara donen
> una mica de 'guerra' a les nits. Si no surt cap lloc més tranquil no
> pateixis que pots quedar-te a casa.

Arribe a Sants a les 7, però jo me'n vaig des de allà on em digau.

Bè, ara rellegint correus veig que Cristhian també em va oferir
acollida, igual a sa casa moleste menys no sé. De fet no se qui
donaria guerra a qui... :-)

Ho arreglem fora de llista.

> Sobre al difusió cap als grups locals estic totalment d'acord.
> En Bolo va comentar la mapping party a la llista d'usuaris d'OSM però no sé
> si ha quelcom més específic per arribar als possibles grups de la zona.
> Potser en Jaume Figueras tingui algun contacte ?

Jo no em referia tant a la comunitat OSM local com a potencials nous
usuaris de OSM. Es a dir, anava més per el camí de fomentar OSM de
alguna manera entre la gent que viu a prop del parc o gent que li
interessa que el parc estiga ben representat. Clar això es molt més
difícil però ho veig com un objectiu a tenir en compte.

Un geoinquiet que no podrà vindre em diu si hi haurà oportunitat
d'ajudar en la distancia. Jo no ho he fet mai però si algú té cap idea
que ho digui que hi ha gent que igual pot ajudar des de sa casa.

--
Jorge Sanz
http://es.osgeo.org