[Geoinquiets Barcelona] OSM Parc Agrari: log?stica

Raf Roset rafroset at gmail.com
Mon May 14 10:45:49 EDT 2012

I els propis companys del centre no s'apuntariesn a venir?
O bé els agricultors i pagesos de la zona....ells o les seves famílies
(deuen tenir fills i filles a qui potser faria gràcia particicpar i després
continuar-ho) ?

raf

El 14 de maig de 2012 14:08, Jenny Munoz <jenny.munoz at seap.minhap.es> ha
escrit: