[Geoinquiets Barcelona] OSM Parc Agrari: log?stica i reserva

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Wed May 16 08:50:20 EDT 2012

> Bones!!

Bé, espero que els pròxims missatges els pugui ficar al fil...ja no rebo
més missatges de resum...(bé acabo de rebre un però espero sigui l'últim!)

Vaig fent comentaris per punts:

- Qui vindrà? M'alegra que es vagi animant la gent...però sabem exactament
quants som? Es pot modificar el doodle
http://www.doodle.com/gwg65ef7ey44uter  i que sigui confirmar assistència?

- Qui vindrà a sopar? Es pot afegir també al doodle qui es queda a sopar
dissabte nit i a dinar diumenge? Jo segurament dissabte si, però diumenge
el meu pressupost no dona per tant...que ja estic a final de sou i encara
queda per final de mes...

- Respecte companys de feina del Parc que vinguin...ojalá! però no vindrà
cap...al que estava punxant és al meu cap...que li agrada força el tema, i
seria una bona ocasió per a que vegi com es poden agafar dades a camp sense
paper i llapis...i estimular una mica d'inversió!

- Arribar a Can Comas...vaig passar el plànol, però us paso el meu telèfon
626539670 per si algú es perd que el Baix Llobregat és tot un món! També
volia afegir que es pot arribar en transport públic i caminant un tros...si
veniu en transport públic aviseu al llistat i donaré indicacions...

- Projector...Carlos, no cal projector...tenim un espai a Can Comas, que
depen del quòrum ens posarem a la sala amb projector i si som molta gent
(que sembla que no...) doncs sí perquè hauríem d'habilitar un alter espai...

- Dinar dissabte....vam dir que cadascú porti alguna cosa...espero que no
portem tots truita de patates...

Bé...doncs només falten tres dies...

Saluts,

Cristhian