Fwd: [Geoinquiets Barcelona] Intendència Parc Agrari

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Fri May 18 07:07:54 EDT 2012

[Us reenvio el missatge d'en Raf.]

Sobre aquest tema, jo tampoc ho tinc gaire fàcil per cuinar aquesta tarda,
així que crec que el més senzill serà que busquem un lloc a un preu
asequible. Com que disposem de cotxes no hi ha problema.

En qualssevol cas, per a qui no lo vagi bé pel motiu que sigui, sempre
queda l'opció de portar-se el dinar de manera individual ...

Fins aviat,
Anna.